Sunday 23 November 2014

ZIMA U ROSESU

ponedjeljak... 

Kaput: Sportina Outlet, Pimkie
Kapa: Sportina Outlet, Tally Weijl
Čizme: Karla, Ugg
Suknja: The Core Outlet, Roberto Cavalli
Kardigan: The Core Outlet, Roberto Cavalli
Šal: Iris Moda Outlet, Accessorize

cijene: ovdje

utorak...

Kapa: Sportina Outlet, Tally Weijl
Kaput: Sportina Outlet, Pimkie
Dolčevita: Sportina Outlet, Vero moda
Čizme: privatno vlasništvo

cijene: ovdje

srijeda...

Pulover: Sportina Outlet, Vero moda
Suknja: Sportina Outlet, Tally Weijl
Kaput: xyz outlet, Hugo Boss
Šal: Sportina Outlet, Parfois
Cipele: privatno vlasništvo

cijene: ovdje

četvrtak...

Haljina: The Core Outlet, Sud
Kaput: The Core Outlet, Ralph Lauren
Šal: Iris Moda Outlet, Accesorize
Cipele: Iris Moda Outlet, Aldo

cijene: ovdje


petak...

Bundica: xyz outlet, Fracomina
Hlače: Sportina Outlet, Marx
Pulover: The Core Outlet, Hugo Boss
Šal: Iris Moda Outlet, Accesorize
Torba: Iris Moda Outlet, Aldo
Cipele: privatno vlasništvo

cijene: ovdje


 Roses Fashion Outlet mi je definitivno u zadnjih godinu, koliko se družimo u slaganju kombinacija za svaku sezonu, postao najdraži outlet - uvijek, ali baš uvijek, nađem puno odjeće koja je baš u mom stilu i to na super popustima. :)
Ovaj put vam donosim zimske kombinacije koje sam slagala iz trenutne ponude outleta, koja vam se najviše sviđa?

:*

A

10 comments:

the creation of beauty is art. said...

Love these looks! They are fantastic.
the-creationofbeauty.blogspot.com

Natali said...

Ma svi su mi outfitevi bas savrseni ali zadnji mi je bas, bas vrh! :)

http://lartoffashion.blogspot.com

Live-Style20 said...

nice; >>


new post
www.live-style20.blogspot.com

Ajnaudrey said...

Svaka mi je kombinacija prelijepa! Pun pogodak :D

Ivana said...

Thumbs up! :)

http://styledissected.blogspot.com/

Jj said...

Svi outfiti su super ali moj omiljeni je outfit za cetvrtak. Obozavam Fracomina bundicu sa poslednje slike i generalno njihovu odecu i drago mi je sto si pomwenula ovu marku koja nije cesta medju blogerima :)
Moj blog: http://sparklygoddess.blogspot.com/

Unknown said...

Zadnji outfit je vrh vrhova, a hlače su preprepredobreeee :)

Anonymous said...

puno si mi se poboljsala u zadnje vrijeme a pratim te od samog pocetka :)

na zalost rijetko komentiram, nemam naviku, vise kad imam nesto pitat.. :o

interesira me s obzirom da imam "isti" tepih, a ti gazis po svom s cipelama, jel ga peres ili? i ako da kako?
:)

Psychocouture said...

Bok! hvala na komentaru i pohvalama <333

imam ti dva ta tepiha, koristim ih većinom kao podloge za slikanje, za instagram i to sve :D
i ove sve cipele u kojima sam stajala na njemu su čiste i pazim da ne hodam po njemu u cipelama u kojima sam upravo bila vani tako da ih još nisam zaprljala ni prala :D ako ću ga prati, to će vjerojatno biti na ruke s nekim detrdžentom/omekšivačem za vunu/osjetljivo :)

Anonymous said...

oh so! :)

da ni ja ne stajem na svoj osim bosa (moj je u kupaoni) al nezgodno je kad gosti dodju...
morat cu nac neko rjesenje! hvala na odg :):*